Naam:
Foto’s:
1053
Video’s:

Over ons

Hallo, wij zijn Bas (23) en Ashley (21) en samen heten wij Bash ( snap je hem ;-D ). Al sinds wij een stelletje zijn dromen wij ervan om de wereld te ontdekken. Ons is altijd verteld dat je je dromen moet nastreven. Dit is dan ook precies wat wij hebben gedaan. Na het afronden van onze studies en het bij elkaar harken van voldoende centjes was het tijd om concrete plannen te maken.

Over onze reis

Het begon met een super ambitieus plan om een volledige wereldreis te maken. Al snel werd duidelijk dat dat plan wel heeeel ambitieus was, we moesten keuzes maken... Voor ons tweeën kwam het al snel neer op twee continenten (gebieden): Zuid-Amerika of Zuid-oost Azië. We kozen voor het volledige onbekende en exotische Azië. Na meerdere gesprekken hebben we zelfs besloten Australië en Nieuw-Zeeland erbij te pakken.

Doormiddel van deze blog willen wij jullie niet alleen alles laten weten en zien maar willen wij ook onze ervaringen met bijbehorende emoties beschrijven. Het is uiteindelijk de bedoeling om alle verhalen te bundelen en een boek te creëren die ook wij op onze oude dag kunnen lezen!

Wij wensen jullie veel plezier met het lezen van alle verhalen en het bekijken van al onze foto's/video's!

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

Australië, Cambodja, Indonesië, Italië, Laos, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam.